14 Ağustos 2013 Çarşamba

The Walking Dead-Yürüyen Ölüler




Of yine mi zombiler demeyin ben böylesini görmedim.Süper makyaj ve süper gerilim.Sıkıldık daha ne olabilir ki demeyin bu diziz hala zombi işinin hakkını veriyor. İlk sezonu soluksuz izledim, sonrasında koptum çünkü gerginliğe biraz ara verdim.Şimdi dizinin 4. sezonu bekleniliyor.
Dizinin bulduğum iki fragmanı:




Gafasına sık gafasına yoksam ölmüyorlar.The Shawshank Redemption ve The Green Mile’ın Oscar adayı yazar ve yönetmeni Frank Darabont’un imzasını taşıyan The Walking Dead ile tüyler ürpertici bir deneyime hazır olun.



Bir çizgi roman serisinin TV uyarlaması olan The Walking Dead’de, silahlı bir çatışmada vurulduktan sonra komaya giren şerif yardımcısı Rick Grimes, hastanede tek başına uyanıyor. Etrafta sadece cesetler kalmış. Ailesinin bu korkunç saldırıdan kurtulan şanslı insanlar arasında olduğuna inanan Rick, onları bulmak için yola koyuluyor. Fakat ailesine ulaşmak için aç zombileri aşması, geçmişinden şeytanlarla savaşması ve insanlığını sorgulaması gerekiyor.

Mini dizi olarak tasarlanan fakat gördüğü yoğun ilgi üzerine uzun soluklu bir projeye dönüştürülen yapımın duygusal yoğunluğunun arkasındaki isim, The Shawshank Redemption ve The Green Mile’ın Oscar adayı yazar ve yönetmeni Frank Darabont. Dizinin senaristliğini de üstlenen Darabont’a Alien ve Terminator üçlemesinin yapımcısı Gale Anne Hurd eşlik ediyor.
Şerifin bu mucadelesine tanıklık edip ruhsal olarak onun yaşadıklarına ortak olmak istiyorsanız hiç durmayın izleyin.
Diziden kareler:




















Dizinin IMDb sayfası için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder