3 Mayıs 2013 Cuma

Hannibal

       Hannibal dizisine yeni başladım. Dizimag sitesinden genellikle yabancı dizileri izliyorum, tavsiyede ederim merakla beklediğiniz dizileri olanca hızıyla yetiştiriyor size, alt yazı ekibi de süper.
Neyse dizimize dönersek Filmine bayılmıştım bakalım dizisi nasıl olmuş düşüncesiyle izledim ilk bölümünü. Güzel bir polisiye film tadında; Dr. Hannibal Lecter, hem psikiyatrist hem de seri katil.
Anthony Hopkins oynamıştı bu rolü ve hakkını vermişti. Yeni Hannibal Mads Mikkelsen oynuyor, adamın yüzü çok soğuk geldi bana.Ne bileyim,  Anthony sanki bir sempatikliği vardı. Neyse izlenebilir bir dizi.
İlk bölümde Seri bir katilin peşine düşen FBI yardım için, suçlu profili çıkarma  ve empati kurma yeteneği olan Will Graham (Hugh Dancy) dan destek alır.Oldukça etkileyici bir öngörüsü var, katilin ve kurbanın yerine kendini koyabiliyor. Üniversite de ders de veriyor. İlk bölümdeki cinayetlerin çözümünde Dr.Lecter'dan da yardım alıyorlar. İlginç bir işbirliği nasıl, neden,kim soruları için izliyorsunuz bölümün sonunu tamam tamam söylemiyeceğim. Ha bu arada unutmadan  Matrixgillerden Morpheus'da FBI ajanı olarak oynuyor.  Dizi oyuncuları ve ilk bölümden bazı kareler.






         

 

                                                                Will Graham(Hugh Dancy)
Dr.Hannibal Lecter(Mads  Mikkelsen)
 
Dizinin IMDb sayfası için tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder