5 Mayıs 2013 Pazar

Hannibal Dizi Bölümleri Hakkında

         Ekip birinci bölümde seri bir katilin peşindeydi,( Dr.Hannibal Kopya cinayetler işliyor.) sonuçta ele geçirdiler ölü olarak.2.Bölümde Yine bir manyak var insanları şekerle besleyip mantar ekmiş ya. Dizinin cinayet görüntülerine bayılıyorum yoksam çok sürükleyici bir dizi değil anlayamadığım bir durgunluk var. Ama izlenesi bulduğum için dizinin 6 bölümünü de izledim. Olay yeri uzmanı eleman Will'inde içinde bir öldürme arzusudur gidiyor. Yakındır oda bir katil olma ruhuna erişti eyleme geçer diye düşünüyorum. Dr.Lecter onu da ele geçirir, cinayet işlettirir nasıl yapıyor bilmem ama soğuk adam. Dizide de  adam sürekli yemek pişirip, yediriyor hayrına. Tamam insan eti yiyormuş  artık anladık, umarım bu mevzu uzun sürmez.


        İlk seri katilin kızını canlı kurtarabilmişlerdi, babası onun boğazını kesmişti de. Hala canım babam diye sızlanıyor, evlat dediğin böyle olmalı nebiliim bilemedim şimdi. Laf kalabalığı benimki 3. bölüm bu kızcağızı alıp evine götürüyorlar millet eline geçse kızı linç edecek. Gitmişken kızın kız arkadaşı öldürülüyor, sonra onu ben öldürmedim diyen safçana bir delikanlı o kadar polisi atlatmış ve kıza bunu söylemeye geliyor kızda bunu öldürüyor. Bu dizide oturması gereken şeyler var ya neyse şevklerini kırmayım kırıcı olmayım şimdi. Hannibal kızın öldürdüğü adamı saklayalım diyor ve yine okadar polisin içinde bütün o vücudu ve delilleri yok ediyorlar. Şimdi Hannibal'ın elinde kozu var, ama kızda o gün  babasını arayan adamın o olduğunu biliyor.
 Dizinin Bölümleri hakkında size fikir verecek resimler koyuyorum, dediğim gibi görsel yanı süper ama dizinin sorunu durgun oluşu sizi bilmem ama ben izlemeye devam edeceğim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder